Tuesday, October 30, 2012

Come Back!

Assalamualaikum & salam sejahtera kepada sesiapa pun yang mengunjungi blog ini,
actually blog ni telah lama beroperasi tetapi atas sebab2 yang tidak dapat dielakkan banyak entry telah pun di padam.

saya berharap, perkongsian diblog saya selepas ini banyak memberi manfaat kepada sesiapa yang membaca. kalau dulu, lebih suka bercerita mengenai diri sendiri,suami dan anak. selepas ni mungkin masih bercerita tentang perjalanan hidup, suami dan anak ditambah dengan keadaan sekeliling, hobi dan mungkin mengenai ape yang saya minat.

jangan stress jangan jemu dan hope jangan terasa hati sekiranya entry saya menyinggung perasaan kalian. teguran sangat2 di alu2kan.

sebelum mengundur diri saya nak share kata2 daripada prof Muhaya yang amat saya minati. penyampaian dakwah yang santai dan tidak sentap jika terkena batang hidung saya sendiri.

"Cara kita melihat akan mengubah sesuatu perkara itu. beranikan diri melihat kelebihan dan kebaikan orang lain serta bijaksana dalam menangani kelemahan dan kesilapan diri sendiri"

sekian, terima kasih.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...